Det första inlägget

Detta blir mitt första inlägg för året 2016, jag har slutat med löften om att ''uppdatera mera, jag lovar'' typ av inlägg.
Jag vet nu själv om att jag inte borde ge löften jag inte kan hålla.
Jag kommer blogga och skriva inlägg när jag känner för det. det är ett skönt sätt för mig att koppla av när jag skriver vilket jag gör dagligen även om jag inte lägger upp det på bloggen men det är för att jag tycker de texterna är privata och för mitt personliga bruk.
Hur människor reagerar negativt på att jag inte vill lägga upp dem visar bara hur giriga vissa kan vara. De flesta blir aldrig nöjda med det de redan har från första början utan man vill bara ha mer och mer till det blir ett överflöd och trots det så är man fortfarande inte nöjd med omständigheterna. De som har mindre, är de mer nöjda då? Det är något jag försöker att ta reda på genom att försöka ha mindre av allt.
Men nu vill jag inte komma in för djupt med mina tankar och ändra ämnet. Jag tänker iallafall uppdatera och skriva när jag känner för det och tack från mig för de som vill läsa!
Tankar | |
#1 - - Henny:

Tack för besöket på min blogg och Gott Nytt blogg-år 2016

#2 - - Simone:

Smarta att inte ge sådana löften. Har själv också slutat med dem och upptäkt att jag bloggar mer när jag inte känner mig "tvingad" till det hehe. Lycka till och tänk på att göra det för din skull. ingen annans.

Svar: Tack! Skönt med någon som förstår, många av de som läser mina bloggar blir bara sura istället men jag har ju inte all tid i världen för att behaga deras behov :P
Bem

Upp